NAZA Bantu Sekolah dan Fakir Miskin

27naza
GURUN 27 Ogos - Kumpulan Syarikat Naza menyumbang sejumlah RM400,000 kepada sekolah, pusat komuniti, rumah anak yatim, masjid dan golongan kurang berkemampuan.

Penyerahan sumbangan dilakukan pada majlis yang dianjurkan bersama oleh Yayasan Tan Sri SM Nasimuddin, Naza Automotive Manufacturing Sdn Bhd dan Pihak Berkuasa Pelaksanaan Koridor Utara (NCIA) bertempat di Naza Automotive Manufacturing, di sini.

Pengerusi Eksekutif Kumpulan Bersama Syarikat Naza, SM Nasarudin SM Nasimuddin berkata, sumbangan itu bertujuan meningkatkan taraf hidup penduduk tempatan di kawasan utara terutamanya masyarakat Negeri Kedah dalam bidang pendidikan, agama, kesihatan, bantuan bencana dan kemiskinan.

Seramai 32 penerima yang terdiri dari sekolah, rumah anak yatim, pusat komuniti, ibu tunggal, mangsa bencana alam dan golongan miskin, menerima bantuan wang tunai dan kemudahan prasarana, pengubahsuaian rumah, van serta penajaan pendidikan.

Turut hadir dalam majlis itu ialah Pengerusi Jawatankuasa Industri dan Pelaburan, Perdagangan Dalam Negeri, Hal Ehwal Pengguna dan Koperasi, YB. Dato’ Dr. Ku Abdul Rahman Ku Ismail; Ketua Eksekutif NCIA, Dato’ Redza Rafiq; Timbalan Pengerusi Eksekutif Kumpulan Bersama Syarikat-Syarikat Naza, SM Faliq SM Nasimuddin dan Ketua Pegawai Operasi Naza Automotive Manufacturing Sdn Bhd, Roslan Abdul Ghani.

Sumber : UMTK