Kesejahteraan Rakyat Tetap Diberikan Perhatian

15 Kesejahteraan\
KULIM 15 Oktober– Kerajaan Negeri  akan terus memberikan perhatian yang sebaiknya dalam usaha mensejahterakan rakyat di samping melaksanakan pelbagai projek pembangunan untuk keselesaan rakyat di negeri ini.

Menteri Besar, YAB. Dato’ Seri Haji Mukhriz Tun Mahathir berkata, setiap permasalahan yang dihadapi oleh rakyat akan diberikan keutamaan dan tindakan segera akan diambil bagi mengatasi masalah itu.

“Rakyat boleh mengemukakan permasalahan yang berlaku di tempat mereka. Kita akan meneliti setiap masalah yang berlaku itu sebelum tindakan diambil untuk mengatasinya,” katanya pada majlis perasmian Program Mesra Rakyat Peringkat Daerah Kulim yang diadakan di Dataran Kulim.

Beliau menjelaskan, Program Mesra Rakyat anjuran Kerajaan Negeri Kedah adalah antara program yang diharap mampu mendekatkan rakyat dengan pemimpin-pemimpin Kerajaan Negeri Kedah.

“Program Mesra Rakyat yang diadakan selama dua hari ini adalah langkah terbaik dalam usaha mengeratkan hubungan antara Kerajaan Negeri dengan rakyat,” ujarnya.

Sumber : UMTK